Use Sunscreen

Publicerad 2014-05-21 05:05:06 i Allmänt,

Ahhj.  Har varit två dagar i Mitchell och kollat på min värdbröder spela state golf, vilket är sista tävlingar för säsongen där bara de bästa får tävla. Han promenerat ca 8 miles idag på golfbanan!! Jag tyckte det var ganska intressant i början men ganska tråkigt i slutet eftersom det tog en evighet (enligt mig som inte är van vid golf). Han startade 9.30 och vi var klara vid 3! 
Bilder kommer någon annan gång. ( vet att jag alltid säger det haha men det tar för lång tid att lägga in bilder från kameran. ) 
Men, en sak som kanske varit bra att tänka på innan jag promenerade hela dagen i shorts och linne i 30 celsius och sol på öppen golfbana är Solkräm!! 
Har is på mina axlar nu för det svider så mycket..:( 
Här ser ni min inte så fina axel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela