Walking across the Golden Gate

Publicerad 2014-03-30 18:46:52 i Allmänt,

Här kommer första delen av bilder från resan. Dagen vi anlände promenerade vi över Golden Gate bron så här kommer ett urval av bilder från det. 
Tjejerna som jag hängde med under veckan. 
Annorlunda perspektiv men jag tycker det blev en cool bild.
On the bridge! Det var soligt men inte supervarmt när vi promenerade över bron. 
Vyn från bron över San Francisco; den andra bron man ser är Oakland Bridge. Det var jättemycket segelbåtar ute varje dag! 
Jag, Caroline (danmark), Lisa (sverige), Merle & Fransisca (tyskland)
Och här är två bilder på bron. 
Detta är nog den bästa bilden jag tog av bron! 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-03-31 20:00:16

Hej, jag försöker att skaffa en blogg på blogg.se… hur gör man är det gratis??

Svar: Hej, ja det är gratis. Gå till blogg.se och klicka "skaffa blogg".
claramerica.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-31 21:12:47

Va? Jag fattar inte, det står typ att man ska följa nån mall… blir helt förvirrad…

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-31 21:14:25

Hotar inte den dör knappen med "skaffa blogg" på…

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela