San Francisco

Publicerad 2014-03-17 06:00:54 i Allmänt,

Hej! Litet snabbt inlägg från Hotellet nu. San Francisco är fantastiskt och förmodligen den bästa staden jag besökt! Så vackert med allt vatten och det är dessutom träd och buskar överallt vilket gör det väldigt grönt! 
MEN jag håller på att bli jättesjuk. Min hals bränner som tusan och jag kan knappt andas. Köpte massa medicin och tabletter idag och hoppas verkligen att det kommer hjälpa. Det skulle ju vara värsta tajmingen någonsin att vara sjuk denna veckan. Men iallafall, har inte tid att göra något större inlägg nu och massa bilder kommer komma när jag kommit hem. Här är några bilder från min mobil. 

Golden Gate bridge ! 


Vi promenerade över bron. Ser tomt ut på denna bilden men i verkligheten var det jättemycket människor så jag vet inte riktigt hur det gick till..




Kommentarer

Postat av: CA

Publicerad 2014-03-17 22:43:00

Håller tummarna för att de rosa? pillren fungerar! Hoppas bara att du inte blir för "rolig"!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela