FSD Airport

Publicerad 2014-06-05 18:56:52 i Allmänt,

Hola friends! 
Sitter nu och väntar på att få boarda planet i Sioux Falls! Resan kommer gå via Chicago, vidare till London, och därifrån hem till Göteborg. Planet lämnar SD tid kl 12.50 och jag ska vara hemma typ 12.30 svensk tid. Så, hela resan tar ca 18 h. Var värsta oväder här imorse med spöregn och åska men det har gått över mestadels nu så planet ska vara i tid. (Jag har bara ca 1.5 h i chicago så annars blir det problem!) 
Här är några sista bilder från USA vi tog utanför huset imorse.










Kommentarer

Postat av: CA

Publicerad 2014-06-05 20:48:50

Fast du har ju som tur är en hund modell mindre som väntar hemma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela