Christmas

Publicerad 2014-01-02 00:09:15 i Allmänt,

Hej, här kommer en bildbomb från julen i Kansas City. 
I bilen
Och nej, jag har inte skaffat glasögon, de är Josi's men jag tycker faktiskt att jag passar ganska bra i glasögon.
Detta var vad vi åt på julafton. De vita som ser ut som potatismos är snickers-sallad, sååå gott. Alltså "sallad" med olika frukter, snickersbitar i någon sorts vaniljkräm. 
Den här tröjan gav jag och Josi till vår bror Matt, det är batman på framsidan. 
Våra julstrumpor. Vi schoppade kläder att ha på jul men sedan så slutade det hela med en amerikans klädstil. (Alltså vi hade mjukisbyxor och sweatshirt på julfirandet...)
Vi schoppade en väldigt massa i gigantiska schoppingmall (inte de glasögona.)
Och besökte Kansas City downtown
Som var väldigt fint och juligt med väldigt mycket ljus överallt
Jag och Josi (och ja, jag färgade håret och det blev jättemörkt, har dock blivit lite mer normalt brunt nu efter några tvättar.)
Hela familjen
När jag la in bilderna i Iphoto så hittade jag en bild som var tagen 1 januari 2013, alltså exakt för ett år sedan i Zanzibar.. Åhh vad jag vill åka tillbaka dit.
Men detta året är det South Dakota och en halvmeter snö som inviger det nya året. 
 
Gott Nytt År!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lars

Publicerad 2014-01-22 21:39:06

Det är inte jul längre!
Vi vill se nåt nyare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela