Today's track meet

Publicerad 2014-04-25 04:47:42 i Allmänt,

Hejsan. Jag gjorde inte alls bra ifrån mig idag på tävlingen. Mina tider på mina två 800m skillde bara med 1 sek och det var 10 sek långsammare än förra veckan. En del kan jag skylla på stark vind men det kändes inte bra heller. Har haft problem med att jag hostar varje gång jag tränar vilket störde mig väldigt mycket idag och konditionen höll mig tillbaka kraftigt. Min första 800 idag blev jag knappt trött i benen alls eftersom mina lungor höll mig tillbaka så mycket så jag inte kunde springa fort. På lördag är det dags igen så jag hoppas att jag åtminstonde kan minska dagens tid med 10 sek. Kom hem kl 8.30 pm eftersom tävlingarna tar väldigt lång tid. Nu måste jag plugga för ett engelskaförhör imorgon. 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela