Sore and tired

Publicerad 2014-04-10 00:32:11 i Allmänt,

Hejsan. Lite snabbt inlägg här eftersom jag har massa saker att göra idag. Kom precis hem från träningen och efter några veckor av löpning varje dag börjar jag bli trött överallt. Känns som jag har konstant har träningsvärk eller så känns mina ben som tuggummi, känns som det är omöjligt att springa fort. Men iallafall, tävlingen igår då. I vår stafett var det bara två lag, oss och ett till. (6 lag totalt på tävlingen). Så, vi hade ju garanti att placera om vi bara slutförde, vilket vi gjorde. Det laget vi sprang emot är ett av de bästa i SD så de vann enkelt. De var nästan klara när jag startade så det var aldrig riktigt en tävling. Men, jag sprang nästan 100% av vad jag kunde ändå. Så, 800m är ju två varv och det första kändes jättebra, kändes som jag kunde springa bra utan att anstränga mig allt för mycket. Men, andra varvet var annorlunda! Haha, efter ca 600m var jag helt slut och de sista 200m gick väldigt segt. Jag tror ändå inte att jag gick ut för hårt eftersom det är meningen att de ska börja kännas tufft efter ett varv. Det är bara att träna på och göra bättre nästa gång. Nästa tävling kommer det vara mycket mer lag och jag kommer delta i åtminstone 2 event. Vet inte vilka än dock. Jag ska fortsätta med att ladda upp bilder från CA men det blir efter denna veckan. Ikväll börjar vi bygga temat för balen vilket i år är New York. Balen är på lördag så nu är allt fokus på det. 
Hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela