Day 4- Santa Barbara

Publicerad 2014-04-20 00:00:09 i Allmänt,

Så, dag 4 började färden till Los Angeles. Resan (med buss) tog totalt ca 8 h med stopp. Det längsta av stoppen var i Santa Barbara som bara är ca 1-2 h från LA. Santa Barbara är känt för att bla University of Califronia. Där hade jag inte sagt nej till att gå på college kan jag säga. 
Jag, Merle, Lisa
Svarta yogapants var inte helt passande för vädret men det var bekvämt för bussresan.
Tog typ 10 försök till att få alla att hoppa sammtidigt men vi lyckades tillslut :)
 
Det var varmt i luften men för kallt i havet för att bada enligt min åsikt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela