Day 3- Muir Woods

Publicerad 2014-04-16 02:26:21 i Allmänt,

Men jises vilken tid det tar med kalifornien bilderna! Insåg precis att jag fortfarande är på dag tre utav sju! Kan ju ha som mål att ha allt uppladdat innan jag lämnar USA kanske... 
 
I alla fall, innan ni får se bilder från Muir Woods måste jag bara säga.... Jag sprang 5 miles= 8 km idag utan att stanna!! Vi hade i princip ingen friidrottsträning idag eftersom det är en middle school tävling idag och våra coacher var tvugna att assistera där. Så, vad jag gjorde var att jag satte min väska i min värdbrors bil och sprang hem. Vi bor 5 miles utanför Gregory. Sprang fakiskt ganska snabbt, vilket ioförsig kan ha något att göra med att jag hade stark medvind men iallafall, kändes faktisk enkelt vilket kanske betyder att friidrotten har haft någon inverkan på min kondition. Det var ju bra att jag idag har positiv inställning till träningen för igår när vi sprintade uppför en uppförbacke för vad som kändes som en evighet var mina tankar mer "Hell no, I'm quitting. Track sucks."
 
Anywaaaaay. Back to Cali. Tredje dagen besökte vi Muir Woods som är ett "National Monument." 
Jag, Marit, Lisa, Merle (förstår att det inte är så intressant för er med namn men det är kul för mig om jag har glömt av och kollar tillbaka senare.)
Det var första gången jag var i en skog sedan jag kom till USA vilket var trevligt:)
Jag (ifall jag skulle glömma av det då.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela