Hello

Publicerad 2013-09-22 01:25:05 i Allmänt,

Tjena bloggen. Jag har inte så mycket att skriva eftersom jag inte gjort något på hela dagen och eftersom jag har så långtråkigt nu tänkte jag skriva lite här så ni har något "roligt" att läsa.
Men igår var jag i alla fall på fotboll som vanligt. Vi fullständigt utklassade det andra laget och till min glädje innebar våra 50 poäng mot 0 efter 20 min att vi bara behövde spela halva matchen. Helt ärligt så tycker jag fotboll är ganska så väldigt långtråkigt så det var ju bra. Efter matchen körde vi omkring ett tag. Det är så man umgås här, köra omkring i "staden", lyssnar på musik, pratar och tutar på andra som gör samma sak. Idag har vi gjort ingenting. På förmiddagen packade vi skrot i flyttlådor, sedan gick jag ut och sprang och upptäckte till min förskräckelse att konditionen var riktigt dålig. Men, jag skyller det på värmen för idag var det faktiskt riktigt varmt. Och så sprang jag ju faktiskt väldigt långt också. Hela typ 3/4 km. Nä, det var inte direkt min bästa prestation men jag gick ju ut i alla fall. Sedan så var det dags för mig och Josi att hitta något att äta men vi har seriöst typ ingenting. Det blev korvbröd och brownie. (inte undra på att springrundorna går dåligt). Nu ska vi snart åka och handla och sedan äta middag på resturang. Resturangen heter McDonalds. 
Hejsvejs. 
 
Vårt skolband spelade
Min kamera tyckte inte om att ta bilder på nära håll. Kami & jag
Tiffany, Kami och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela