Shopping again

Publicerad 2013-11-18 03:56:07 i Allmänt,

Igår var vi i Sioux Falls igen. Vi var naturligtvis i "the mall", (kommer inte på något bra ord på svenska för det.) Sedan så var vi på walmart och den roligaste affären igår vilken var "World Market" som hade mat från många delar av världen. Idag har jag i vanlig ordning gått omkring i mjukiskläder hela dagen och hållt mig inne med undantag för en springrunda. Har försökt, utan större framgång, att plugga till ett biologiprov imorgon. Vi ska kunna alla ben i hela kroppen vilket är 206 stycken. Vissa av dem spelar det ingen roll hur många gånger jag tragglar, tio sekunder efter jag läst dem så har jag glömt av namnet igen. Pust. Imorgon är en b-dag vilket innebär både biologi och matte, jag föredrar definitivt a-dagar. 
Missouri river
Josi och jag lekte i en julaffär
Vi köpte varsin av dessa. Har absolut ingen aning varför. Vad tusan ska jag med en fjäderskarf till?!
Unicorn
Hittade svenska kex på world market
och leksandknäckebröd
och wasa
Köpte voss från Norge och drack för första gången sedan jag kom hit vatten som inte smakar simbassäng. Tycker dock det känns lite småskummt att man seriöst fraktar vatten tvärs över jorden. 
Josi hittade kärleken på walmart.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: CA

Publicerad 2013-11-18 10:35:53

Clara med fjädrar runt halsen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela