Basketball

Publicerad 2013-11-26 03:15:46 i Allmänt,

Hejsan. Idag var jag på första basketträningen. Den var inte alls som jag trodde. Jag hade förväntat mig en himla massa löpning men istället så stod vi nästan konstant och sköt bollar i korgen (eller som jag, utanför korgen) i nästan tre timmar. Kan inte förstå att jag säger detta men jag hade uppskattat mer löpning/kondition och styrketräning. Jag tycker egentligen inte så mycket om basket och anledningen till att jag gör det är främst för att idrotta på något sätt. Men, jag kanske inte ska säga för mycket efter en träning. De kanske bara gav oss en snäll start så jag får väl se vad jag tycker efter ett par gånger. 
Jag har en jättestor biologi-läxa till imorgon som jag skulle gjort idag. Det sket sig dock då jag glömde boken i skolan och inte kom på det förrän efter skolan stängt. Jag har study-hall imorgon så jag får väl försöka hinna göra den då. Annars blir det nämligen kvarsittning en timma efter skolan på onsdag..
Igår var jag och Josi ute och tog vinterbilder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela