Painting

Publicerad 2013-12-02 00:16:27 i Allmänt,

Hejsan. Finns det något tråkigare än att måla hela dagen? Idag har vi målat vardagsrummet och det är fortfarande inte klart. Jag har fått färg på mina springtajts och pullovern jag hade på mig eftersom jag inte insåg vilka kläder jag använde förrän det var försent. Nu skulle jag gjort läxor men naturligtvis så glömde jag dem i skolan. Måste dessutom gå till skola tidigt imorgon för att göra en redovisning jag missade för länge sedan. 
Ska försöka göra ett inlägg om helgens thanksgivingfirande imorgon men kort och gott så kan jag säga att det var en himla massa ätande och lite för religöst för min del. 
Hörs snart igen! 

Kommentarer

Postat av: Lars

Publicerad 2013-12-05 16:46:44

Och var är bilderna på det fina färdigmålade rummet???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela