Sunny

Publicerad 2013-08-17 05:07:01 i Allmänt,

Idag har det varit superfint väder, sol och förmodligen mellan 25-30 grader så jag gjorde något väldigt ovanligt för att vara i detta landet (iaf här där jag bor). JAG VAR UTE OCH PROMENERADE. Tro det eller ej men det finns faktiskt en väldigt fin park här så dit kommer jag gå ofta. 
Sedan så åt vi middag på en resturang med släkten (vi åt pizza) vilket var kul då jag fick träffa mycket människor som vi förmodligen kommer spendera mycket tid tillsammans med under året. Jag har dock förmodligen ätit mer pizza under dessa tre dagarna än vad jag gjort under det senaste året. 
Direkt efter maten bar det av till volleybollen som idag bestod utav fysträning. Vi gjorde väldigt mycket benstyrka och sedan gick vi ut och sprang en sväng så jag kommer ha ordentligt ont i benen imorgon. 
I helgen ska vi förhoppningsvis åka till Missouri River som ligger ca 30 min härifrån och på söndag kanske vi ska åka och kolla på Rodeo..
Här är några bilder från idag. 
Bild från området. 
I parken
Det finns en pool i parken också
Någon släktings katt
Det här var kanske inte värdens charmigaste bild men jag lägger upp den för att visa hur annorlunda klädstilen är här från i Sverige. Det här är tydligen den typen av byxor man har på sig när man ska klä upp sig för olika games i skolan. De är allså finkäder.
De är inte direkt de första byxorna jag skulle köpt frivilligt och om jag skulle köpt dem hade jag nog trott att de skulle användas som typ målarbyxor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela