Happy Easter

Publicerad 2014-04-24 04:43:36 i Allmänt,

Hejsan, lite sent men glad påsk! Vi spenderade söndagen med att gå till kyrkan mellan 7 och 8, äta frukost mellan 8 och 9 och kyrka igen mellan 9 och 11. Sedan åkte vi ut till mosters familj och gjorde påskäggsjakt. Vi var i lag om två och man skulle hitta ägg med ledtrådar i som sedan ledde till det "gyllene ägget". När man hittade det fick man godis. Sedan spenderade vi hela dagen där. Min värdmamma har 3 syskon som alla har flera barn så det är alltid jättemycket människor när vi träffas med familjen. Barnen är allt mellan 15 år och 2 så det är fullt liv hela tiden. Alla familjer bor utanför Gregory i stora hus så det funkar jättebra att träffas alla. 
 
Imorgon är det friidrottatävling igen (har både imorgon, lördag och tisdag! pust.) Jag ska springa två 800 m. Ena gången i en stafett och den andra öppen. Jag springer först stafetten och sedan har jag ca tre timmar innan jag ska springa igen. Tre timmar låter mycket men jag vet att om jag ger allt första gången så kommer benen kännas sega andra gången oavsett hur mycket tid jag har imellan. Jag hade hellre sprungit en öppen 400m istället för 800 men min coach bestämmer så det är bara att köra på vad han skriver upp mig på. 
Bakke's med våra påskkorgar + Jake & Diesel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela