Prom

Publicerad 2014-05-12 23:19:14 i Allmänt,

Hejsan, tror inte jag lagt upp några bilder från balen. Har mer än dessa men de här var tagna med min telefon så de var enklast att ladda upp, försöker lägga upp några mer någon annan gång men här får ni iaf se hur min klänning såg ut. 
Jag & Josi
Med mina värdföräldrar
Moi. Tycker om min klännig, den är jättebekväm eftersom materialte är tunnt och fint :)
Josi
Jag och min baldejt, Gage. Ska lägga upp mer bilder på vårt baltema, NY om jag hittar men ni kan se byggnaderna bi byggde i bakrummet.

Kommentarer

Postat av: CA

Publicerad 2014-05-13 15:23:03

Jättefin klänning! Påminner lite om en annan blå klänning :-) Skall damen inte få en stor blomma av kavaljeren att ha på armen/klänningen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela