Last day at GHS

Publicerad 2014-05-19 05:31:38 i Allmänt,

Imorgon är min sista dag i skolan :((((( saaad.
 I lördags hade vi graduation, så roligt men sammtidigt lite deprimerande för mig eftersom jag verkligen önskar att det varit min riktiga graduation! Alla studenter i seniorklassen åker till college nästa år och två år till av high school för mig känns inte jätteroligt..speciellt inte när jag är lika gammal som de elever som tog graduation här nu!....
Jag kommer lägga upp bilder (och förhoppningsvis en film) från dagen med våra coola cap & gown men jag är för trött för att sitta och ladda upp bilder nu.
Jag kom nyss hem från bion, "Heaven is for real". Filmen, som är baserad på en sann historia, utspelar sig i Nebraska (grannstat till SD) där sonen i en mycket religös familj blir sjuk och när han är nära att dö "besöker" han himlen innan han återvänder till jorden.  Jag var lite skeptisk till den först och ni som känner mig blir nog förvånade, men jag tyckte om filmen. Även om jag inte är religös själv så var det en väldigt fin och berörande historia som jag skulle rekommendera att se. Här är den naturligtsvi väldigt populär eftersom alla här är väldigt kristna. 
Känns sorgligt att sista dagen i skolan är imorgon men jag har ett tag kvar i Gregory att säga hejdå till alla så det är ok. Måste göra ett sista ryck till att plugga till mitt slutprov i trigonometri nu! 
God Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela