Track is killing me

Publicerad 2014-03-25 04:13:10 i Allmänt,

Hej. Inlägg om min resa förra veckan kommer komma upp så småningom när jag kollat igenom samt rensat bilder. Har tagit väldigt många bilder och resan var fantastisk! Definitivt bästa veckan på året, men som sagt, jag kommer dela upp resan på dagar och skriva mycker mer om det. 
Så, jag var ju alltså borta hela förra veckan och jag hade dessutom ont i halsen samt förkylning hela veckan. Medan jag turistade i Kalifornien och inte tränade något på hela veckan så hade mina träningskompisar i friidrotten stenhård konditionsträning varje dag eftersom det var första fulla veckan av träning. Så, idag var jag ju alltså tillbaks i skola och träning och FY, kan ju säga så att det påverkar att alla andra ligger 7 dagar av tuff konditionsträning före mig för det var fruktansvärt. Trodde jag skulle kräkas och min hals brännde. Var tvungen att sitta still ett tag med huvudet i händerna efter träningen eftersom jag var helt yr..
Imorgon (och resten av veckan) väntar samma sak och om precis en vecka är första tävlingen. EN VECKA!! ,kommer omöjligt komma i form till det. Jag ska springa 800m vilket definitivt är jobbigt konditionsmässigt så det är nog bara att förbreda mig på att jag inte kommer vara särskilt bra nästa vecka. Men, mitt mål med det är inte att vinna tävlingar utan att träna och komma i form samt att ha något att göra på eftermiddagarna. Men, så klart, det är definitivt roligare att tävla om man är bra så det är bara att kämpa på.
Har precis städat mitt superstökiga rum så nu väntar jag bara på tvätten så jag kan gå och lägga mig. 
God Natt! Ska försöka ladda upp bilder från resan så fort som möjigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela