Colorado/ California

Publicerad 2014-03-14 03:08:43 i Allmänt,

Hejsan från sämsta bloggaren! 
Igår började friidrotten. Jag började ett inlägg här igår men jag avslutade det aldrig. I alla fall, igår skrev jag något om att friidrotten inte var så jobbig som jag förväntade mig. Kan ju säga så att jag tog bort det ganska så snabbt idag när jag skulle fortsätta skriva. Fy tusan. Idag gjorde vi först en variant av Insanity som är en DVD- workout. Det hade varit nog för mig men inte då. Vi körde ut till track-banan och sprang intervaller i 25 min. Vi skulle springa på 80% av vårt max i två minuter och sedan jogga 30 sek. Det var superjobbigt och varmt (sprang i t-shirt och shorts!!). Jag åker till Kalifornien på en Discovery tour med EF på lördag vilket såklart ska bli roligt, MEN jag kommer ju komma ur form helt medan de andra har stenhård konditionsträning varje dag. Min första tävling är dessutom bara några dagar efter jag kommer hem från Kalifornien så det känns ju inte super. Måste verkligen försöka gå upp tidigt och springa åtminstonde någon gång under veckan. 
För två veckor sedan åkte jag som jag skrev till Colorado för att möta upp några svenskar och åka skidor några dagar. Colorado var väldigt vacker med alla berg och dessutom får de ett stort pluss för att de återvinnde allt på alla resturanger vi åt på. Här i Gregory slänger vi allt i samma skräp (ja även glas, plast etc.) viket ju är ganska på kasst.
Så här kommer ett urval av bilder från den resan.
Jag och min morbror
 
Hotellet
Tycker mycket om denna bilden! 
 
Så, förvänta er ingen uppdatering här på några dagar eftersom jag åker iväg på nästa resa!
Ha det bra i Sverige! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela