Sweden

Publicerad 2014-06-09 18:10:05 i Allmänt,

Hejsan, efter några dagar är jag nu inne i det vanliga sverigelivet igen och det känns verkligen som om inget har ändrats och som om det fortfarande skulle kunna vara förra sommaren innan jag åkte. Jag har mött upp med vänner samt familj, bara tagit det lungt och imorgon ska jag gå med min gamla klass på en klassgrej vilket ska bli skoj. Sommaren kommer spenderas här hemma och jag har inga stora resor eller så inplanerade.
Men, i höst, tro det eller ej, bär det av igen. Min pappa har fått ett jobb i Suzhou, Kina och vi kommer flytta hela familjen innan skolstart i Augusti. (detta har jag vetat några månader så det var inte så att min familj sa det nu haha) Jag kommer läsa ib- program 2 år på en internationell skola där. På grund av detta tänkte jag fortsätta blogga men förmodligen starta en ny blogg. (denna heter ju claramerica..) Och eftersom jag ser att en del fortfarande kollar in här varje dag så kommer jag skriva länken till den så fort den är skapad vilket kommer ske någon av de närmaste dagarna. Det är mycket som pågår nu så jag vet knappt vad jag ska tycka om allt. Först var det sorgligt att lömna Gregory med familj & vänner men sammtidigt väldigt roligt att träffa alla här igen. Nu är det bara två månader innan det är dags att säga hejdå igen för nästa äventyr. Erfarenheterna blir många men det är sammtidigt jobbigt att behöva starta om igen med nytt land, ny skola och nya klasskamrater. 
Här är i alla fall några sista bidler från graduation, USA
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela