Colorado

Publicerad 2014-02-21 15:03:53 i Allmänt,

Hejsan! Jag sitter just nu på flygplatsen i Pierre och ska snart flyga till Denver, Colorado för att åka skidor tillsammans med min morbror och några andra svenskar! Denna flygplatsen är seriöst så sjukt liten och det är ca 15 människor på hela flygplatsen! Haha. Tror att planet är väldigt litet med så det blir intressant. Det ska i alla fall bli skoj att åka skidor och få lite ledigt från skolan. (Även om jag har en hög med läxor i väskan) 
Jag försöker göra ett inlägg med bilder från skidresan nästa vecka när jag kommit hem! Snart dags för boarding här! :) 
Ha det bra Sverige!! :) 
Här får ni lite random bilder att njuta av. 
Jag bakade kladdkaka vilket var en succés! 

Jag och Kiva på hennes häst! 

Från hockey-matchen förra helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela