Noooooooooo

Publicerad 2014-04-08 00:01:00 i Allmänt,

Asså nej nej nej nej. Imorgon är första friidrottstövlingen eftersom förra veckan var inställd på grund av vädret. Jg var sjuk ändå så det var bra. MEN. Idag fick vi reda på vad vi ska springa imorgon och allvarligt talat. Det kan inte bli värre. Eftersom det är första tävlingen springer jag bara ett event men det är definitivt det värsta. 3200 m stafetten. Vilket innebär 800m * 4. Jag ville inte springa stafett eftersom man då inte bara förstör för sig själv om man är dålig utan för laget. Och vet ni vad!!? Gissa vilken sträcka jag springer!? SISTA! Seriöst, Fyyyy! Det innebär att alla kommer kolla när jag kommer i mål och jag kommer ju liksom avgöra hur vi placerar. Kommer bli helt fruktansvärt. Ush. Orkar inte skriva mer nu, är såå nervös. Kommer meddela imorgon hur det gick om det inte är allt för pinsamt. 
Bye.

Kommentarer

Postat av: CA

Publicerad 2014-04-08 21:53:01

Stackars, stackars dig! Kan du hoppas på en ny snöstorm kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela