Day 2- City tour

Publicerad 2014-04-14 00:21:44 i Allmänt,

Eftermiddagen under andra dagen i San Fransisco ägnades åt truristande i staden. Här kommer en bildbomb från det. 
Här är världens mest krokiga gata! , Lombard Street
Jag. 
Här ser man exakt hur krokig den är!
Här är den tredje största stadsparken i USA efter central park och någon annan. 
Jag, Marit, Lisa, Caroline & Merle
Vi åkte upp på en utkikspunkt. 
Och fick en fin vy över San Fransisco
Lisa, Marit, jag
Slutligen, här är bilder tagna från Oakland som är på andra sidan vattnet från San Fransisco.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela