Breakfast

Publicerad 2013-09-09 16:59:57 i Allmänt,

Så, imorse vaknade jag upp och tänkte "idag ska jag äta en nyttig frukost med frunkt och grönsaker" (igår åt vi i kyrkan vilket innebär donuts) meeeen så hade min värdpappa varit uppe och bakat. Det blev inte så nyttigt. Men gott var det i alla fall. Tur att jag har träning idag.
Igår åkte vi några stycken till Missouri River och badade. Det var supervarmt och soligt hela dagen så det var väldigt skönt. Det var första gången jag badade sedan jag kom hit och vattnet var väldigt varmt. På kvällen hade vi ett möte med alla utbytesstudenter i områdetet och deras familjer. Mötet bestod mest av att ytterligate en gång gå igenom alla EFs regler som jag hört minst 10 gånger sedan jag kom hit. (och innan jag åkte). Reglerna handlar mest om att vi inte får dricka/ta droger, inte göra annat olagligt (nähä??), ha minst c i alla ämnen i skolan (hjälp. jag har matteprov denna veckan. är något orolig.)  och ingen dating. Det var mycket prat om straffen ifall vi bryter mot reglerna som i värsta fall kan innebära en tidig hemfärd. Jag kanske nämnde i något annat inlägg att min familj ska flytta om några veckor. Vi har ett hus och idag ska vi åka dit så vi får se det! Det ligger dock 15 miles utanför Gregory, mitt ute i ingenstanns helt enkelt. Men det ska bli skönt att flytta då vi nu delar rum 3 personer vilket är ganska så trångt. Jag och Josi ska fortsätta dela rum men det är bara roligt:) Ska bli skönt att få mer plats i garderoben så jag äntligen kan packa upp min väska. 
Min frukost. 
                    Alyssa                     Josi                      Megan          Molly            
Vacker bild på Molly mig och Josi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela