sick

Publicerad 2013-10-10 01:42:24 i Allmänt,

Hejsan. Den senaste veckan har i princip alla i mina klasser varit hemma någon dag eller åtminstonde hostat och snörvlat i skolan av någon liten bakterie som sprids som vinden här. Misstänkte igårkväll på volleybollmatchen när jag mest satt och sov att jag inte skulle vara allt för pigg idag och mycket riktigt så vaknade jag upp med halsont och superont i huvudet, så, jag stannade hemma. När Josi kom hem från skolan hade hon med sig en massa roliga böcker till mig för tydligen så ska vi ha prov i både historia och engelska på fredag. (det fick vi alltså reda på idag) Så, nu sitter jag och försöker få in fakta om "The spanish-american war" i huvudet vilket ni kan förstå går sådär eftersom jag uppenbarligen avbrytit studerandet för att skriva här. Jag är i alla fall inställd på att gå till skolan imorgon men jag tänker fortsätta se mycket sjuk ut ikväll då det är en bra ursäkt för att slippa 
Youth Group (ursäkta kära familj men jag gillar verkligen inte den). Nu ska jag avbryta detta något meningslösa inlägg för att återgå till min historiabok och kanske även försöka traggla några mycket konstiga Vocabulary ord i engelskan.
Gammal bild. Jag & Josi
Så här kan man äta middag när det är för stökigt på matbordet
Having fun
Söta Charlie

Kommentarer

Postat av: lars

Publicerad 2013-10-10 16:04:27

bra att du lär dig lite amerikansk historia. Men var är youth group för något?

Svar: jodå.. historian är superintressant:/ Youth Group är en ungdomsgrupp i kyrkan.
claramerica.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela