To correct myself

Publicerad 2013-11-10 21:01:08 i Allmänt,

Okej, nu är det så här att jag klantade till det lite i förra inlägget och måste rätta till det för att inte sitta och älta detta hela dagen. Chorus uttalas naturligtvis som det stavas. Det jag menade är att man inte använder ordet "choir" för det svenska ordet kör utan ändas "chorus". När jag sa "choir" en gång så fattade de först inte ens vad jag menade så det var det jag försökte berätta.
Kände att jag var tvungen att rätta till detta innan någon annan gjorde det i kommentarerna. Och oj vilken bra uppdatering det blev, inte ens en timma i mellan inläggen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela