The Hunger Games- Catching Fire

Publicerad 2013-11-23 18:14:19 i Allmänt,

Igår var vi på the hunger games och den var grym!!! Är superfrustrerad att behöva vänta ett år tills nästa, även om jag läst böckerna så jag vet vad som kommer hända. Den slutar ju tyvärr inte alls som jag vill så jag kommer förmodligen mest vara sur och frustererad på den tredje filmen men de är ju ändå gryma;)
Idag tänkte jag försöka gå ut och springa en sväng vilket säkert kommer bli intressant då det var ett tag sen. Nästa vecka börjar basketen (ja, jag ska testa även om jag knappt kan pricka en soptunna en meter iväg) och det går rykten om att det är en himla massa löpning så det kanske är bäst att vara förbredd. (jodå, att börja träna två dagar innan gör säkert nytta!) För övrigt så är nästa vecka bara tre dagar på grund av Thanksgiving. Vi ska spendera hela helgen från torsdag till lördag/söndag hos mormor och morfar tillsammmans med en himla massa folk i Nebraska. Det blir säkert roligt, när vi frågat vad man gör på thanksgiving så har svaret varit att äta så, inga tajta jeans på helt enkelt! 
 
Mobilbild med blixt i en mörk biosalong är uppenbarligen inte den bästa kombinationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela