Snooooooow!!!

Publicerad 2013-12-04 02:23:09 i Allmänt,

Idag har det snöat konstant hela dagen och nu snackar vi vinter på riktigt. Det pratas om att det imorgon är stor chans för en så kallad "snow day" vilket innebär att skolan anser att det är för mycket snö/för halt för att kunna gå till skolan. Av någon mycket konstig anledning så finns det inget som heter vinterdäck här. Jag och den norska tjejen försökte förklara att vi har spikar i hjulen på vintern för att kunna köra även om det är halt och de stirrade på oss som att vi var aningen knäppa. Själv tycker jag det där med snow day låter som en ursäkt för att kunna stanna hemma men jag klagar inte, att vara hemma istället för skola är ju inte så dumt ;)
Får se hur det blir imorgon.. 
 
Detta är från helgen i Nebraska
Jag gick på promenad med Charlie imellan ätandet. 
Jag gjorde ett förök att göra Josi's hår som Katniss i hungerspelen. 
Städade under min säng och hittade allt på bilden. Asså hur lyckades jag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela