Kansas City

Publicerad 2013-12-23 06:02:26 i Allmänt,

Hej. Imorgon bär det upp vid 6-tiden för 8 timmars bilresa till Kansas City som ligger på gränsen mellan Kansas och Missouri (största delen ligger konstigt nog i Missouri). Jag är inte så värst exalterad för bilresan så jag har satt mitt alarm på halv fem för att ta åksjuketabletter så jag kan sova gott hela resan ;) Idag har jag haft värsta slappdagen och förutom en liten jakttur så har största delen ängnats framför TV'n. Vi jagade fasan men fick ingen. Kanske lika bra ändå eftersom jag har någon obegriplig fobi för fåglar.
Igår berättade min värdmamma att det finns Pumor här!, så jag gick hela tiden och stirrade runt omkring mig och försökte hålla mig nära Matt som hade geväret..(är dock inte helt säker på att skotten de har för att döda fåglar skulle räcka till att skjuta en puma!?) 
Jakt
Hundar och Matt
Vi firade lite jul i torsdags eftersom vi tyckte det var onödigt att ta med alla presenter till Kansas City och sedan tillbaka. Änglaspelet till vänster skickade min familj från Sverige, det till höger skickade Josi's familj från Tyskland! Konstig tillfällighet.. (På bilden: Grace och mina värdföräldrar)
Aaron satt hela kvällen och byggde legot han fick från min familj. 
Jag sa ju att jag misslyckades med mina lussekatter och så här såg första plåten ut. De blev liksom helt platta.. 
Slutresultatet blev inte så dåligt ändå och jag la de fula underst så det såg bra ut på bilden!
Nästan alla har redan gått åt efter en dag.. (som vanligt när någon bakat i familjen Campbell!) 
Jag fick en gullig present av bästa förskoleklassen som jag spenderar två timmar med varannnan dag i skolan! 
 
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, som ni kanske förstått så är jag utbytesstudent i USA och jag kommer vara här i ett år. Den här bloggen kommer funka lite som en dagbok för mig och även för att mina vänner, familj och andra som är nyfikna på livet som utbytesstudent ska kunna läsa vad jag upplever på andra sidan jorden!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela